Bintan - Indonesia

I tisdags kväll kom jag, mamma och pappa tillbaka från Bintan, Indonesien. Två dagar av avkoppling, poolhäng och massa käk, haha. Tillbaka i Singapore mötte vi upp min syster Millan på mammas och pappas hotell. För er som inte vet jobbar Millan för "Disney On Ice" och har turnerat runt med den is-showen i 4 års tid runt om i världen. Just nu kör de en Asien turne och den här veckan är de i Singapore, weeee =)
Hon är därför inte ledig så himla mycket eftersom hon jobbar med alla showerna en hel del, men all ledig tid hittar vi på så mycket som möjligt! Jag har planerat in 3 shower jag ska gå och titta på så ni får se bilderna från dessa senare i veckan ;)

Här kommer lite bilder från Bintan:


Jag och mamma vid poolen


Utsickt över området


Sånna här skalbaggar invarderade hotellet första kvället, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0