Back in Singapore =)

Igårkväll kom jag tillbaka till Singapore efter en vecka hemma i snötäckta och kalla Sverige. Hade världens jäkla jetlag och kunde inte somna förren klockan 6 imorse och självklart knackade Hall2 Office på vid halv 9 tiden för att byta ut alla anslagstavlor vid skrivbordet... Mycket sömn blev det inte och har kännt mig helt groggy hela dagen idag. Har dessutom dragit på mig en förkylning som inte vill ge sig. Min kropp är ju klimatanpassad för subtropsikt och inte torrt o kallt, haha!

Pictures from Stockholm Archipelago:
I love this place!! =)


Lots of snow!


Sunny day


Henning tries to get out of the deep snow...


View from the verandah


The archipelago-boat


På lördag kommer min mamma och pappa och hälsar på mig här nere i Singapore. Då ska jag visa runt dem i stan och på skolan. Vi kommer också hinna åka en liten sväng till en av öarna i Indonesien =) Nästa vecka kommer även min syster förbi Singapore så de blir familjefest här, haha!

Kram alla vänner och nära o kära där hemma!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja jag hörde det! Tråkigt och så typiskt! Nu är vi ute igen och solen skiner, underbart!



Var det skönt med lite miljöombyte och kyla? :)



Ta hand om dig och ha bäst. Ses vi till sommaren?

Många kramar!

2010-03-12 @ 10:36:37
URL: http://mylifeinthai.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0