Back in Bangkok

Tillbax i Bangkok efter nastan tva valdigt intrycksfulla veckor i Burma. Internet fungerar inte pa alla platser i landet och dar det fungerar gar det valdigt segt. Regeringen har valt att sparra bla hotmail och gmail sa pa de internet cafen dar man kan vara har de lart sig att att hitta kryphal i systemet sa att man kan mejla, fortfarande sjukt seg uppkoppling.

Jag kommer att beratta mer om Burma i senare inlagg da aven alla sjukt coola bilder kommer upp =)
Till dess kan jag saga att jag rekommenderar STARKT alla som har en tanke pa att resa dit att gora det! Landet behover mer turism, bade for engelska sprakets skull och for deras och varat medvetande om hur fortryckta folket dar blir utav militarregimen. Burmeserna ar ett utav varldens mest snalla och hjalpsamma folk!

Just nu ar jag och Henning tillbax i Bangkok. Ikvall tar vi nattbussen ner till Krabi och vita strander ;)
Ses pa vastsiden!

GOTT NYTT AR ALLA FINA VANNER OCH FAMILJ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0