Wine Connection

Just nu sitter jag i bibblan i vilken jag har spenderat sjukt mycket timmar pa en paper assignment som min Therapeutic Engineering larare slangde in forra veckan. Den ska in nu pa torsdag, precis en vecka innan tenta!! jaja, det e val bara att gilla laget ;)

Tankte bara lagga ut lite bilder i fran lordagskvallen. Traffade Henke (fran Lidingo) och hans sjukt harliga flickvan Klara for att kaka middag ihop. Vi traffade sedan upp Mange och Sofiana pa Wine Connection. Bra vinstalle med massa OOOOST! Alskar ost men utbudet ar ju inte sa stort overallt har. Spelade massa biljard sen, killarna mot tjejerna. Varfor blir killar alltid sa tjuriga nar tjejerna e sa mycket battre....? haha!


Klara, Henke, Mange och Sofiana


Mange, Sofiiiii och jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0