Universal Studios

For en manad sen oppnade de upp ett Universal Studios pa Sentosa. Aven fast inte allt ar helt fardigbyggt har de anda oppnat upp for besokare. Jag, Isa och Josanna drog dit och korde en heldag dar igar, torsdag. Efter en jaklans massa pluggande behover man ta en paus innan innan det ar dags att ta tag i plugget infor sista tentan, vilket ar nasta onsdag den 5 maj...

Universal Studios har i Singapore ar inte som den i Los Angeles. Den har ar mer tivoli-lik. de har byggt upp olika varldar, bla Madagaskar, Shrek, Jurassic Park, Waterworld och New York. Overallt finns det akattraktioner och shower. Har blev man barn pa nytt =) haha


Josanna och Isa precis utanfor



Jag och Josanna


In till sagovarlden... 


Disney slottet



Welcome to Madagascar!


Madagaskarskeppet har parkerat mitt inne i Universal Studios =)


New York, New York


The lost world.... 


Nu precis har jag varit och sagt hej da till min tyska kompis Nadine som aker hem ikvall =(
Kanns sa skumt att en efter en borjar lamna nu... Och om 6 dagar ar det jag sjalv (ok, fast da e de ju Bali forst, hehe)...
Vill inte lamna min lilla dromvarld har...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0