MUGGING!!

...som singaporianerna kallar det nar man sitter i bibblan 24/7 och rapluggar infor tentorna. Som sagt, tentaperioden har borjat och jag borjar val kanna mig lite smatt stressad. Inte bara for att jag har 4 tentor inom loppet av 6 dagar, utan for att det ar exakt 4 veckor kvar tills jag lamnar mitt sunny Singapore bakom mig... =(
Aven fast jag saknar Sverige sa kanns det lite vemodigt att lamna Singapore och alla mina fina singaporianska vanner...

Var tog alla dessa 10 manader vagen!!??

De kommande 3 veckorna ska jag alltsa forsoka suga ut sa mycket som mojligt av tiden som ar kvar samtidigt som en massa plugg ska bli gjort. Sa har ser tenta schemat ut:

-22 April: Therapeutic Engineering tentan
-23 April: Current topics in stemcell biology tentan
-26 April: Astronomy tentan
-27 April: Drug Development tentan

O sen hurni har jag en hel VECKA innan min sista tena;

-5 maj: Protein folding and biomolecular NMR tentan




Alltsa, jag har en vecka kvar efter att jag slutat skolan tills att jag landar hemma pa Arlanda igen. Bokade darfor en sista resa till Bali igar ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Till Bali!!



Härligt, mejla och berätta.

Kram Mamma

2010-04-14 @ 22:15:33
Postat av: Maja Thalin

Hej Mickan!



Första gången jag e här inne och snokar. Kul läsning! Verkar verkligen som att du har det hur bra som helst!



Kram på dig!

2010-04-16 @ 15:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0