Annalakshmi - Vegetarian Indian pay-as-you-wish restaurant

Eat what you want, Give as you feel. We believe in you. We trust you.

Igar var det slutet pa mordarhelgen! =)
Sa jag, Jiaqi, Markus, John, Rick, Daniel och hans tjej drog in till China Town och en vegetarisk indisk restaurang. Alla som jobbar dar gor det voluntart. De far alltsa inte betalt utan gor det helt frivilligt. Man far bestalla vad man vill fran hela menyn och efterat betalar man det man tycker att det vart, ascool koncept!!
Och asbra service oxa! Riktigt bra mat! Sa alla som har vagarna forbi Singapore, ga till Annalakshmi i China Town! Maste boka bord innan bara eftersom det ar ratt populart.
Man kan aven kopa vad man vill av inredningen i restaurangen oxa. Sjalvklart da till det pris man sjalv tycker att det ar vart. 

Efter det drog vi vidare till en irlandsk pub och drack bitter irlansk cider =)


John och Rick


Jag och mina favvosar Jiaqi och Markus


Hela ganget! Efteratten blev Kulfi glass, en indisk glass som smakar pepparkaka!


"Gan bei" som man sager pa mandarin

Just de! Min kara van Jiaqi har fatt ett internship i Finland over hela sommaren! Weeee! Da blir det inte lika jobbigt att saga hej da om en vecka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0