Only three more papers to go =)

Puhhh, vilken j-kla dag! Klockan 9 imorse hade jag sluttentan i neurobiologi och senare på eftermiddagen vid 5 var det dags för franska tentan... men nu e de över!! Eller nästan varje fall, hehe. Nästa sluttenta är inte förren nästa måndag, om en vecka. Men då ligger de rätt tajt; måndag, onsdag och slutligen fredag. Så det blir till att plugga en del den här veckan med...

Det sköna här är att tentorna bara är 2-2,5 timmar långa. Inte som hemma på KTH där man bullar upp med termos och fika för att klara av de 5 timmarna. Trodde först att man skulle känna tidspress, men på båda tentorna idag blev jag klar en halvtimma innan tiden var slut. Hela tiden påminner de i högtalarna att om man åker fast för fusk blir man relegerad från universitetet. Hårda tag! Hemma får man en varning först om jag minns rätt...?

Nu i helgen kom även min favorit amerikanska Emily hem till Singapore igen. Hon har vart ute och rest i Vietnam i 2,5 vecka men nu är äntligen min flitiga träningskompis tillbaka =)

Nu ska jag gå och lägga mig och ta en lång välbehövd sovmorgon imorn!
Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0