Julpyntningen har börjat här!

Blev precis klar med min oral exam i franska, skönt! Om två veckor börjar alla finals, mycke plugg kommer det bli.

Har inte uppdaterat bloggen nu i helgen eftersom jag varit sjukt trött på sistonne... En sväng av svinis kanske? hehe...

Appropå det! När man passerar gränsen mellan Singapore och Malaysia blir alla filmade i värmekameror för att se att ingen har feber när man kommer in i landet. Vissa flygplatser kollar även tempen på alla passagerare innan de får siga av. Och idag i BIBBLAN hade de värmekameror för att kolla folk som gick in... Verkar som att det börjar sprida sig här precis som i Sverige. Den där sprutan kanske inte är så dum iallafall.


I lördags varjefall åkte jag, Mange, Maria och Johanna in till City Hall och käka pizza. Grymt länge sen och gud som jag längtat! Blir lite enformigt me nudlar och ris i längden även ifall jag gillar maten väldigt mycke här ;) Pizza till alla tjejer medan Mange tog en sallad, haha! Ombyta roller...


Herre gu lägg dig i solen människa!


Maria o Johanna

Nu har även julpyntet nåt Singapore! De vill väl hänga på väst och börja pynta redan i slutet av oktober, haha. Antar att Sverige inte börjat dekorera drottninggattan än va? 1-0 till Singapore i så fall!






Palmer intill julgranen.. Inget man ser varje dag direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0