Fukt -----> Mögel

URSSSHHHHHHH!!!!

När det är så pass fuktigt här så möglar allt som man gömt längst in i garderoben! För nån vecka sen upptäckte jag att min 75 liters backpacking-rygga hade börjat mögla lite smått. Då trodde jag och Maria att det berodde på att skåpsdörren till översta garderoben (där jag bara har alla reseväskor) har varit stängd hela tiden. Nu har vi alla dörrar öppna för att det ska kunna komma in frisk luft. Ändå såg Marias nessesär (som inte använts på ett tag) ut så här när hon plocka fram den:


ILLA! Men inte lika illa som Marias svarta ballerinaskor som nu blivit helvita ballerinaskor, haha! Fick tyvärr ingen bild på dem innan Maria hann tvätta dem...


Nu är det bara att ha garderobsdörrarna öppna för ännu mer vädring och hoppas på det bästa!




God natt alla mina fina vänner!
Nu ska jag sussa och imorn har jag min SISTA föreläsning för den här terminen, wohoooo! Sen e det råplugg som gäller för min del. 5 tentor inom loppet av 1,5 vecka, uhhhh... Men det löser sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0