Anna's Graduationparty!

Haha! Jag har gått runt och smålett hela dagen idag. Fy fasiken vilken lyckad kväll igår! En av de allra bästa kvällarna här i Singapore so far. Först förfest hemma hos Anna och efter det vidare till New Asia bar (den i Swiss hotell på 71 våningen). På New Asia bar hade NTU styrt upp en fest så det var helt perfekt att träffa alla utbytesstudenter från båda skolorna. Eftersom alla börjar tentaperioden snart så kommer det här vara typ sista riktiga utgången, o vilket jäkla avslut ;)

Hemma hos Anna:


Niklas, jag, Jocke och Nils


Larsa intar DJ båset igen ;)


Mickis, Danielle o jag


Graduation Anna i mitten =)


New Asia Bar:


Vodka-redbull tack!


Mange o Niklas e jätte glada!


HAAAHAAA! Mange....


Ja och mina NTUisar!


Har varit en riktig slappdag idag så imorn e det till att skärpa till sig igen och börja nöta Neurobiologi...

Var även förbi Svenska/Norska sjömanskyrkan här i Singapore ikväll för deras underbara grillbuffé =)
Vi hade nämligen lovat Letitia och Sofiana att ta med dem dit så att de skulle få prova på svensk mat. Kan säga att det verkligen var uppskattat oavsett vilken religion man kommer ifrån, hehe.


I backen på väg upp till kyrkan möts man av den här skylten


Mmmmmm.... Svensk mat...


Våfflor, morotskaka och svenskt kaffe


Jag, Letitia, Maria, Sofiana och Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0