Nu e ja här!

Äntligen! Efter en sjukt seg och lång resa utan sömn är jag äntligen här! 30 grader och strålande sol! Fast de va inte så härligt me värmen när man skulle bära backpacker ryggorna i Singapores tunnelbannesystem och uppe på gatorna i en timme...

Jag har precis kommit in till hostelet och då visade de sig att han som jobbar i receptionen oxå pluggar på NanYang! haha!

Sitter här nere i tv rummet och plippar lite på datorn. Väntar på att Lars (KTH-kille och Nämdö-hängare) oxå ska komma hit. Vi är inbokade på samma hostel de här första dagarna men han kommer plugga på det andra universitetet NUS.

Nä nu måste jag gå upp till mitt dorm och försöka sova lite innan jag blir helt knäpp.

Kommentarer
Postat av: Veronica

Älskling! Härligt att du har kommit fram och att du har det skönt i värmen! Jag kommer följa din blogg slaviskt :D Saknar dig redan och vet hur jag ska klara mig utan dig i höst!?!

Ska skaffa skype så vi kan snacka lite då och då iaf :)

Puss gumman o hade de underbart!

2009-07-31 @ 10:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0