The last Ladies Night for this semester

Sitter i min ensamhet här på rummet och käkar frukost... Maria hade nämligen sin sista tenta igår, så tidigt imorse drog hon till Vietnam och ska resa runt där i 2 veckor innan hon åker tillbax till Sverige igen. Det betyder att jag kommer få en ty roomie till nästa termin. Spännande att se vad det kommer att vara för fillur ;)

De flesta här på NTU hade sin sista tenta igår, onsdag. Och onsdag betyder ju ladies night så självklart kunde man ju inte missa chansen att träffa alla en sista gång innan folk drar hem till de länder de kommer ifrån.

Blev först Staffclub (en bar här på skolan) och sen in till Qlark Quey.

Eftersom jag har min sista tenta imorn fredag blir det till att masa sig iväg till bibblan idag och plugga in det sista. Hade ju min stamcellbiologi tenta i måndags och developmentalbiologi tentan igår. Båda gick bra =)
Nu är det alltså bara den sista kvar så imorn slutar jag skolan för den här terminen, weeee! På lördag åker jag till Malaysia för att träffa upp mamma, pappa och syrran.

För er som har undrat: Jag kommer inte komma hem till Sverige under mitt jullov. Kommer att blogga så mycket som möjligt nu när jag reser runt så ni får se vad jag har för mig ;)


Alla utbytesstudenter utanför Staffclub, NTU


Emily, Christophe och jag inne på Attica.

Shit, den där fina brännan man hade för ett tag sen bleknar bort sakta men säkert när det enda man har gjort på sistonde är att grotta ner sig i pluggböckerna, haha. Men det blir ändring på det till på lördag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0