Swissotel Stamford Hotel Singapore

I torsdags kväll följde jag med Maria och Johanna till Swisshotel här i Singapore. Det är tydligen det högsta hotellet i hela sydostasien. Högst upp på 72 våningen ligger klubben New Asia. Sjukt cool utsikt däruppifrån! Först när jag kom dit insåg jag verkligen hur fancy festen var och fick rejäl ångest eftersom jag bara hade på mig min mindre eleganta strandklänning.. men wtf, efter några drinkar brydde man sig inte om de längre =)


Swisshotel



Johanna och jag utanför hotellet

Får ladda upp mer foton sen eftersom datorn var rätt seg idag...
Nu har jag äntligen köpt en ny kamera oxå! Jämförde med svenska priser och fick den runt 800-1000 kr billigare här så de va ju bra.







Kommentarer
Postat av: Millan

Det ser precis ut som The Prince hotel här i Japan :) inte lika många våningar men nästan!

2009-08-29 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0