Sentosa Island

I lördags hade vi bestämt ett gäng att dra ut till Sentosa Island och spela massa volleyboll hela dagen eftersom vi ändå skulle på ett Beach Party där på kvällen. Mitt på dagen började det ösregna och åska, tror att regnperioden börjar närma sig nu. Varje dag kommer det en rejäl skur men ofta efter blir det sol igen. Slutade med att många många hoppade volleybollen så vid 5 rycket drog jag Lars och Mange ut istället. Efter det hängde vi på Sentosa hela kvällen och senare vid 9 drog vi vidare till Beach Partyt som var anordnat för alla NUS studenter. När klubben där stängde ner drog vi vidare till en klubb som heter Helipad. Sjukt cool klubb! Det har liksom byggt upp en launge av en gammal helikopterplatta. Man kunde även gå ner en trappa där man dansa =)
Lars i kortkort på Sentosa
Mange e rädd som en liten tjej för bollen...
Retstickan
Men här får han igen!
Middag på Sentosa
Alex på Beach Partyt. Gitarren hittade Mange på en gammal soptipp
Beach Party! Wohoo!
Fotat i blindo rakt uti mörka vattnet... Va händer?
Uppe på Helipad
Inne på dansgolvet. haha, kolla Nils i bakgrunden!
Haha, Larsa har precis gjort en liten dansuppvisning och bilden talar väl för sig själv
Nä nu ska jag visa lite mer seriösa foton. Här kommer lite på mitt och Marias rum och hur det ser ut lite utanför:
Maria bör längst bort och jag närmast
Min lilla hörna
Precis utanför rummet. Rummen ligger liksom som i loftgångar

Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej söt!

Nu kommentar bombar jag visst dig :) Du ser ut att ha det så hääärligt!! Alldeles nyss saknade jag dig, nu är jag mest bara avis ;)

Nej men jätte kul att se att du har de så bra. Sjukt söt klänning oxå! Puss

2009-08-18 @ 11:53:31
Postat av: Millan

Hej syrran!

ser ut som du har sjukt kul där borta :)

måste bara berätta att jag äntligen besteg mount fuji igår morse och det var något av det bästa jag gjort i hela mitt liv! så himla vackert! har lagt upp massa foton på resdagboken, ska lägga upp dom på facebook också men du måste kolla!

massa pussar!

2009-08-20 @ 06:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0