Helg i Singapore

Halloj!

Den har helgen har spenderats i Singapore. Nastan alla utbytesstudenter akte till Kuala Lumpor over den har helgen men jag kande att jag ville lagga de pengarna pa en annan resa som planeras om ca 2 veckor. Kommer bli en jakligt cool resa men mer om den langre fram. I fredags hangde jag och Mange nere vid Harbour Front och kakade middag och dromde oss bort bland alla olika sorters resor man har mojlighet att gora nar man ar har. Allt ligger ju sa nara! Efter det motte vi upp Lars och drack lite ol ihop inne i China Town.

I lordags foljde vi med Sam (han fran Sri Lanka som vi larde kanna under Borneo resan) ut till Sentosa for att spela volleyboll med honom och hans lag. En lang dag i solen med massa lek och pa kvallen hangde vi bara pa en av Sentosas barer. Helgen har varit ratt lugn faktiskt. Kanns lite tomt har hemma i rummet nar Maria ar borta i KL...

Idag tankte jag ta mig ner till poolen for att traningssimma lite. Vadret har varit ratt mulet och nar jag hade hunnit upp i 300 meter borjade det osregna. Da far man inte bada i poolen langre... lite irriterande men de e ratt ofta som det borjar blixtra lar det regnar. Traffade upp Mange nu ikvall for att shoppa en ryggsack till honom. Efter det tankte vi leta upp en bio och nar vi letat pa ett bra tag och fragat ett tiotal personer om vagbeskrivning hittade vi den till slut. Men det var ju inte direkt den sortens bio vi hade tankt oss.... Va ar det for sjuka personer som gar pa bio for den sortens filmer....

Na nu kommer vakten och slanger ut mig fran allmanna datorrummet (eftersom jag fortfarande inte har ngn egen dator an...) sa jag far skriva mer imorn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0