Datorkrångel...

Leden att säga det, men min dator har krånglat och jag kan inte komma in på den. Jag kommer därför få blogga från andras datorer innan datorn är fixad. Kanske därför inte kan få med bilder i varje inlägg då vilket är lite tråkigt.

Jaja, hur som helst. Igår (fredag) slutade jag skolan halv 12 och åkte då in till City Hall och senare till Mustafa Center men min roomie Maria och Johanna (som ni redan fått se vilka de e). Eftersom jag hade lite problem med att komma in på Ladies Nights i flipflop blev jag i akut behov av ett par snygga sandaler. slutade med att jag kom hem med två sandaler, två klänningar och en ny väska, haha! Mustafa center är ett ställe som är öppet 24 timmar om dygnet och säljer all skit man kan tänka sig! Efter shoppingen mötte vi upp några till och drog till Arab Street där vi hitta ett jättemysigt ställe där man kunde röka shicha. Efter det mötte vi upp bla Mange och Lars och drack lite öl på plaststole-ställen.

Idag tänkte vi spela volleyboll ute på Sentosa Island men eftersom det ösregnat och åskat blev de mest häng på NUS campus. Ikväll ska vi på ett Beach Party på Sentosa, de ska bli kul!

Kramar till alla!


Mustafa Center, ett av sex ställ med bara armband!


Mysiga stället på Arab Street


Shishan, Sami och jag


Cool groda utanför mitt studentrum


Mange och Larsa i Manges studentrum

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0