Helipad up on New Asia Bar

Tjeeeena!

I torsdags drog Sofiana och Letitia med mig till New Asia Bar =) Sista torsdagen varje månad öppnar de upp helikopterplattan ovanför för gästerna. Har aldrig varit däruppe förrut eftersom det har regnat de andra gångerna och då kan de inte ha öppet. Det är redan cool utsikt redan "nere" från baren så då kan ni ju bara tänka er hur det är uppe på helikopterplattan! Det stod vakter runt hela plattan så att de inte är någon som ska ramla ner typ. Det är så högt upp att jag fick flera medd på mobilen där det både stod "välkommen till Malaysia" och "välkommen till Indonesien", haha!

Vi mötte senare upp några av mina franska polare och drog vidare till en mexikansk bar nere vid Clarke Quay för drinkar och snackande ;)


Jag, Sofiana, Letitia och Vicky uppe på helikopterplattan


Margaritas nere på Clarke Quay =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0