Helg i Singapore =)

Igår, lördag, regnade det precis hela dagen här i singapore... blä! Ingen Sentosa alltså som vi hade tänkt först. Blev istället lite shopping, hehe. På kvällen mötte vi upp syster Millan på hennes hotell och gick ner till Qlerk Quay området för lite drinkar ;)

Idag var vi och kollande på en eftermiddags show. Tog även med mig mina singaporianska kompisar Sofiana, Letitia och hennes pojkvän Eddie. Mange var oxå med. Idag spelade Millan även en av huvudrollerna, dottern i "superhjältarna" familjen, The Incredibles. Ikväll ska vi träffa upp henne för en sista middag och hej då...=(
Imorn åker Disney On Ice showen vidare till Bangkok...


Jag och Millan i Qlerk Quay igår



Bilder från shopwen idag:


Dottern Incredible och jag =)


Eddie, Letitia, Millan, jag och Sofiana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0