8 manader i Singapore

Nu har jag bott har i Singapore i hela 8 manader! Nar jag kollar tillbaka sjalv har i bloggen inser man vad mycket man hunnit gora under den har perioden, alla nya manniskor man traffat, alla nya intryck och erfarenheter.
Shit, vad min tid har verkligen har givit mig mycket! Och nu ar det bara 1,5 manad kvar av denna underbara del av varlden. Asien ar grymt!

Just det, imorgon kommer vi ha eventet "Swedenday" pa NUS (det andra universitetet). Jag berattade lite smatt och det i borjan av den har terminen. "Swedenday" ar ett event for att locka singaporianer till att plugga och/eller jobba i Sverige. Vi kommer sta och dela ut broshyrer for olika universitet i Sverige och svara pa fragor till de som undrar nagot. For att locka dit folk har vi aven satt upp en hel del andra svenskrelaterade handelser under dagen. Bla kommer vi ha en IKEA-tavling dar det galler att satta ihop en mobel pa kortast tid. Vi kommer dela ut goodiebags innehallande bla svenkst smagodis. En missommarstang kommer finnas pa plats. Vi kommer aven ha en mini-catwalk dar vi kommer visa upp klader fran svenska designers som bla nudie och tiger of sweden.

Na, nu ska jag ivag och plugga for min astronomi tenta jag har pa ons! Bilder fran Swedenday kommer senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0