SemesterBreak Part1: Bangkok

Nu äntligen har jag fixat med bilderna och här kommer en serie inlägg om jullovet jag just haft ;)

Som ni kanske minns så hade jag ju först spenderat två veckor med mamma, pappa och syrran i Malaysia. Det 18 december tog jag ett plan upp till Bangkok och mötte upp min kära Henning =)

Vi träffade upp Filip Naenfeldt och Magnus Elm (Lidingökillar) och även hela Larsas familj som precis kommit ner till Asien. Det blev en låååång dag och en ännu lääääängre natt. Vårt plan till Yangon (Burma) gick nämligen kl 7 på morgonen den 20e december så det blev ingen sömn där inte, hehe...


Äntligen tillsamman =)


Mange och Fille provar kokosjuice


Koh San Road en lördagsnatt


Hela gänget! f.v: Lars syster Emma, Lars bror Olle, Lars, Henning, Jag, Lars bror Pär, Magnus, Filip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0