Railey

Tva dagar har hunnit flyta forbi har pa Railey. Snacka om att dra ner pa tempot nu till skillnad fran Burma dar det var tidiga mornar varenda dag. Skont att hanga har sista veckan pa lovet =)

Det ar en stor skillnad pa Railey sen jag var har sist. Da var det iochfor sig off-season och nu ar det julledighet. Nar jag var har sist for fyra ar sen (9 manader efter tsunamin) var det inte i narheten av sa mycket turister och svenskar har. Railey bestar av en ost strand (backpackerstalle) och en vast strand (finare strand med mer barnfamiljer). Nu har stora hotellkomplex byggds upp aven pa ost stranden och det ar med familjer har. Men langst in pa ost stranden dar vi bor finns fortfarande de gamla hederliga reagge barerna och live band stallena...
jag tycker om Railey =)

Henning och jag provade pa lite bouldering igar (bouldering = klattring utan rep). Valdigt rosligt eftersom de var lange sen nu... Idag ska vi over till Ton sai, en strand dar lite mer klattrare hanger, for att prova pa boulderingen dar. Har tagit det valdigt lugnt nu forsta dagarna eftersom vi ska kora deep water soloing imorn hela dagen. Berattar mer om det senare.

Kram alla dar hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0