"Hemma" igen

Ledsen att det inte blev någon lägesrapport igår, har haft en miljon tankar som snurrat runt i mitt huvud. Många positiva men även en del ledsna...

Kom tillbax till S'pore natten till måndag och hade min första lektion igår. Har inte helt bestämmt mitt schema för den här terminen men det finns väldigt många spännande att välja emellan =) Mkt större utbud än på KTH när det gäller biologi/bioteknik kurser.

Idag har jag inga kurser så jag tänkte spendera hela dagen med Mange och Lasse runt i stan. Det är Lasses sista dag i Asien i dag. Han åker hem 5am imorn bitti så det får bli en heldag idag ;)

Ska fixa mina semesterbilder så fort jag kan lovar jag! Så länge får ni en bild på mig och Lasse från Möja i somras:



Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0