6 månader i Singapore

28 januari...
Idag är det exakt 6 månader sedan jag lämnade soliga Sverige för ett ännu soligare Singapore. Shit, kan inte fatta att det redan gått så lång tid. Trivs fortfarande lika bra men får såklart då och då lite slängar av hemlängtan. Men när jag kommer tillbaka så är det ju samtidigt som det börjar bli svensk sommar igen! Kan ju erkänna att det är rätt så skönt att slippa depressionsmörkret under de här månaderna också, hehe.

Var nere på boulderingväggen igår för första gången den här terminen. Det gick riktigt bra och det är alltid lika kul att hänga med mina singaporianska klätterpolare =)

Nä nu ska jag ta o lägga mig!
Kram på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0