Happy Valentine's day!

Tråkigt nog har jag fått spendera den här dagen själv, skrivandes på ett läkemedels-projekt, och utan min andra halva... =(
Hoppas att ni andra haft en bra dag iallafall! 

Åkte varjefall iväg in till stan nu ikväll och käkade middag med Nadine och 4 singaporianska singlar. Nadine har jag lärt känna den här terminen eftersom vi läser Drug Development kursen ihop. Hon är en tysk utbytesstudent men jobbar även halvtid på ett labb här. Blev en amerikansk restaurang och själklart blev det cocacoladrink med glass i, haha! Nadine körde på root beer och glass men jag får bara konstiga associationer med bamses barntandkräm när jag dricker det... sådär va..?


Nadine och jag med våra rootbeer/cocacola drinkar ;)

Kommentarer
Postat av: Millan

Äntligen har jag nån som håller med mig!

Har sagt till mina kompisar som tycker om root beer att det smakar som tandkräm men det finns inte så många som håller me mig. Och det är så rätt när du säger att det smakar som bamses barntandkräm haha! så äckligt.. cola o barntandkräm går bara inte ihop...

skönt att ja har nån annan på min sida också! :)

ses snart! puss puss!

2010-02-14 @ 16:38:11
Postat av: Diana

Hihi, det är ju Micke mouse drinken!:D

2010-03-07 @ 14:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0