Paus i mördarhelgen

Haha, ja efter tentan i fredags var jag tvungen att hitta pa natt kul sa vi drog ett stort gang in till Chijmes. Dar firade vi Christoffer (fran KTH) som just fyllt 26 och kakade Brasiliansk grillbuffe pa en av restaurangerna. Man gick och hamtade all sallad och potatis och sant man ville ha, sen kom servitorerna fram till bordet med jatte grillspatt och stor kniv och skar upp kott at en hela tiden. Fy fan... jag e fortfarande matt sen dess.. jaklar va vi at! haha!

Blev anda en ratt tidig kvall, var hemma igen vid 12. Var ju tvungen att plugga hela lordagen och sondagen... Nu ar det mandag och vid 5pm idag har jag nasta tenta och imorn en till... puh! Pa ett igen bara! =)


Restaurangen i Chijmes


Markus gillar kott! 


Christoffer och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0