Nedräkningen har börjat...

Idag är det exakt 2 veckor kvar till jag slutar skolan för den här terminen, weeeee! Har nog aldrig längtat efter något så mycket i mitt liv. Men missförstå mig inte när jag säger så...

Ni ska veta att jag älskar Asien och Singapore. Jag älskar kineser, malayer och indier. Världens mysigaste och snällaste människor! Jag älskar klimatet. Jag älskar att folk är 100 gånger mindre stressade här än hemma. Jag älskar att jag mår så himla bra här. Jag älskar engelska med singlish brytning där varje mening startar med ord som actually, basically, fortsätter med can can, och avslutas med la. Jag älskar att inte vara i rusk- och slask-Sverige just nu...
Låter perfekt va!? Om inte min andra hälft hade varit kvar hemma i Sverige... =(




Vi på Redang island, Malaysia, för 2 månader sen


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Mickan! Ska du åka hem över julen?? Stor kram från Emilia

2009-11-30 @ 09:45:28
Postat av: Alexandra (KAKHUSET)

aaaw <3

2010-06-29 @ 07:23:28
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0