Klätterkväll i Yishun

Igår kväll drog jag och Jiaqi ut till Yishun för att ledklättra och bouldra. Ingen av oss har klättrat sedan Climb On, vilket var den 1 november... En månad! Jag var så slut under ledklättringen att man glömmer bort att det faktiskt är rätt läskigt när man faller, haha. Om du satt din senaste clips 1 meter under dig betyder det ju att du kommer falla 2 meter om du faller ;)

Efter ledklättringen drog vi in till deras boulderinggym där vi även träffade en annan kille från NTUs klätterklubb. Han hade tagit med sig två kompisar som provade på bouldering för första gången. Efter all klättring drog vi till ett hawker center och käkade middag. Jag och Jiaqi delade på en öl och jag fullkommligt däckade när jag kom hem! Har haft lite problem att sova här nere men inte igårkväll inte!


De här väggarna känner ni igen vid det här taget ;)


Fixa ihop trasselsnudden till ledklättringsrep... hmmm...


Jiaqi i solnedgången. Och jag fick honom till att INTE göra kines V-täcknet som han alltid vill göra, haha!


Ett trött klättergäng. Kolla Jiaqi's Sverige Vikings linne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0