DJ Lars på Home Club

Igår DJade Lars, britt-Callum och dansk-johan på Homeclub. Kändes som att alla utbytesstudenter i hela Singapore hade tagit sig dit den kvällen! Gratis inträde för ALLA den här gången (inte bara för tjejer som annars när det är ladies nights), happy hour i baren hela kvällen och en massa bra musik! Sjukt bra dansgolv, haha! Sammanfattningsvis; en riktigt bra kväll helt enkelt!


Lars o jag i DJ båset


Burmesiska Phong, jag o Emily



Franska testet i tisdags gick bra ivarjefall. Laddar nu inför midterm tentan i Developmental Biology imorn... Så nu gäller det att trycka in alla gen-namn och celltyper i hjärnan. Skumt att ha en midterm 2 veckor innan sluttentorna men jaja... Om exakt en månad har jag haft min sista tenta och är på väg norrut i asien, GUUUUU va ja längtar!

Kram alla vänner!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0