Pulau Langkawi

De två senaste dagarna har vi varit på Langkawi. Stränderna här är hur fina som helst men det är ett riktigt turistparadis. Har inte träffat några svenskar sen jag började resa nu för två veckor sen och det första man hör när man kommer in till hotellet på Langkawi är svenska, haha. Nu är vi tillbaka på Penang igen. De flesta turister på Penang är från Japan, Kina eller Malaysia, vilket jag tycker är väldigt skönt. Man har väl inte rest runt halva jordklotet för att bara hänga med vita skandinavier, eller hur...?


Avkoppling, hehe


Sisten i är en mes!


Solen börjar på ner över Langkawi


Langkawi är en väldigt vacker ö

Imorgon ska vi åka upp till Cameron Highlands! Det har jag verkligen sett fram emot länge och har nu lyckats övertala min familj att lite vandring i djungeln kan vara riktigt coolt!

Kram alla vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Mickan!! Precis den stranden har jag också solat och badat på! Känner igen ön som ligger utanför :) Du verkar ha det toppen och det är jag glad över! Men det ska bli kul när du kommer hem också. Saknar dig vännen! Stora kramar

2010-01-03 @ 01:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0