Bangkok

Blandade kanslor de har senaste dagarna. Lamnade Penang igarkvall och det blev ett sorjligt farval till min fina familj... Ser dem inte forren om ett par manader igen.

Men lycklig ar jag nu efter att ha landat i Bangkok och traffat min underbara Henning! Vi har precis vaknat upp och kakat en god frukost. Idag blir det att kolla runt lite i storstaden och kolla in lite marknader. Vi ska aven forsoka traffa upp Filip Naenfeldt och Magnus Elm eftersom de ar har idag oxa.

Imorn flyger vi till Yangon (Myanmar) supertidigt pa morgonen. Om det gar ska jag forsoka skriva natt pa bloggen darifran annars blir det en uppdatering om 2 veckor igen nar vi ar tillbax i Bangkok.

Massa julkramar till alla!
Horde aven att Stockholm har -10 grader och 15 cm sno ;) Harligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0