Pictures from Railey

Sista stoppet innan jullovet slutade var vi ju på mitt och Hennings paradis, Railey. Har ju skrivit om det i tidigare inlägg men här kommer lite bilder från den veckan:


H bouldrar på Tonsai Beach


Restaurangen på Rapala hostel. Blev ganska så mycket häng här, haha


Deep Water Soloing - DWS


Fy f-n va högt!! Han måste ju hoppa härifrån oxå!


Henning på DWS


H igen, lite högre upp. Det är läskigare än vad man tror!


Jag på DWS


Lunchbreak på en strand i närheten


Den här tailändaren är galet duktig


H på topprepsklättring


Markus =)


Jag på bergsväggen


H fotar utsickten från toppen. Om ni följer det röda repet ner till höger till en lilla matta så står jag och Markus där =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Väldigt trevligt!! Ahh..



We were looking for outdoor climbing places in NZ but it kinda cost too much to do it so we didn't unfortunately.



How'd you start the climbs with the ones that had water below the rock walls?



2010-01-17 @ 12:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0