Climb Asia

Igår åkte jag iväg till Climb Asia, ett klättergym här i Singapore. Det var inte alls lika stort och bra som stället i Yishun som jag var på förra gången men de va kul! Jag, Jiaqi, Meingwee och Devin (sydafrikan) kom dit vid halv 7 och åkte därifrån vid 11... Snacka om utpumpade armar idag =)


Jag säkrar Meingwee


Jag på väggen


Jiaqi in action!


Efter klättringen så drog vi till en kinesiskt matställe och åt. Jiaqi och Meingwee beställde in massor av olika typer av mat och sen åt alla av allting.
Den delen gillar jag med asiasisk mat. Man beställer in massa mat och alla delar =)
En av delikatesserna som beställdes va fishhead soup. Tydligen jättepoppis här i Singapore... Jiaqi's favorit är ögonen...


Jiaqi, Meingwee, Devin och jag


mmmm... fisköga!

Efter midnatts middagen åkte jag in till Clerk Quey för att träffa upp Larsa och grabbarna från NUS. Den coola asiat DJn från Baybeats festivalen för två veckor sen spelade på Home Club och igår spelade de lika bra musik som förra gången! Alla dansade verkligen hela tiden. Kom hem rätt sent så idag blir det en slappar dag för mig, hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0