Första dagarna i Penang

De första dagarna här har varit väldigt lugna. Jag mötte ju upp hela familjen i lördags och sen dess har vi mest tagit det lugnt på stranden, shoppat lite och käkat massvis med god mat. Var på en japansk restaurang igår och kan ju säga att japanerna där fick sig ett gott skratt. Min mamma äter vanligtvis sushi med bestick hemma i Sverige men nu protesterade både jag och millan att man bara inte får göra sånt här!!  Äh, kul hade vi iallafall och gott var det. Har även hunnit med ett "fish-spa", ni vet det som jag gjorde i KL.

Haha, måste bara berätta. Har ju inte klippt mig sen jag var hemma i Sverige och var i akut behov av en klippning här. Tog därför första bästa... Det skulle jag inte ha gjort. Millan har spenderat ett tag nu på att få min frisyr jämn igen. Det får bli uppsatt för ett tag framöver nu!






Jag och Millan, min syrris =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0