Borneo!

Helloooo!

Eftersom jag fixat det mesta av registreringen på skolan har jag bestämt mig för att åka till Borneo ett par dagar nu innan skolan börjar den 11e. Där finns nämligen sydost asiens högsta berg: Mt Kinabalu, 4101 möh. Nu med all trekkingutrusting så kan jag inte bärja mig! Jag måste ut och vandra! Kommer nog även bli en del snorkling och en heldag med river rafting. Nä det kommer bli grymt! Vet inte om jag kommer kunna ladda upp bilder därifrån men annars får ni se när jag kommer tillbaka nästa tisdag.

Massa kramar till alla mina nära och kära hemma i Sverige!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Fy vad härligt det låter!! Jag satt o kollade biljetter över jul för att hälsa på Marcus, då bara måste vi mötas upp sötis!! Massa pussar

2009-08-04 @ 13:40:11
Postat av: Pernilla

Hej tjejen,

Oh va härligt du verkar ha det. Ser fram emot att läsa om dina resor och upptåg i Asien :). Saknar dig!!!! Kramar, Nilla

2009-08-04 @ 15:06:57
Postat av: Lollan

Det där låter ju heeeelt underbart michan!!!! Och Borneo liksom, som en dröm! :)

2009-08-10 @ 10:00:50
URL: http://lollanw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0