Äntligen egen dator igen!

Nu har jag äntligen lyckats fixa min dator tack vare min snälla pappa som skickat ner ett paket med recovery cd's och agerat dataguide i ett 45 min långt samtal... Tack pappa!
Nu e det bara kameran i elektronikväg som jag inte har. Tänkte lämna in den idag men det skulle kosta över 200 singDollar att fixa objektivet så jag får dra med mig Mange (som kan kameror) och köpa en ny helt enkelt... Väldigt irriterande utgift men jag kan ju inte leva här utan en kamera.

Har kommit i kontakt med en kille som heter Jiaqi här som oxå är klättrare. Har hängt med honom och hans klättergäng två dagar i rad nu nere i bouldergymet, och ikväll blir det tredje på raken =) Så jäkla kul att klättra!




Bouldergymet är rätt litet men så kostar det bara 8 singDollar per år oxå


Dagens (mindre) roliga fakta (Cancerbiologin):
Om man som kvinna aldrig får barn så ökar risken för bröstcancer. Om du får barn i tidig ålder sänks risken för bröstcancer.

Dagen knäppa Singapore fakta:
Singapore fungerar ungefär som USA när det gäller stämningar. Därför äar det olagligt att ge första hjälpen till en person som råkat illa ut. Du får ringa ambulansen men inte hjälpa personen. Det är nämligen ambulanspersonalens uppgift eftersom de är utbildade. Gör du någon typ av första hjälpen får du för det första böter och riskerar även att få en fet stämning om ngt går snett med personen efter. Vad hände med vanligt folkvett!?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Dagens fakta var ju inte alls rolig, Mickan! Borde hetat "Dagens deprimerande fakta" el ngt! Jag tar risken och väntar ändå ;)



Ha ha, men jag gillar deras knäppa böter system =)



Får ni lära er ngt om risken för tvillingar o sånt i skolan? Hur mkt ökar risken för tvillingar hur länge man väntar typ?



Saknar dig här hemma min lilla solstråle!!



Massa pussar!!

2009-08-31 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0